אם נמשיך עם אופנת הכתפיות נגיע לכאן

יש משהו בהכל עובר חביבי שקצת נתקע אצלי (חביבי). אולי זה הדוק שהיה מופיע בעיניים של אבא שלי כשהם היו עולים להופיע (אל תכחיש אבא). שהרי בסך הכל הוא והם באים מאותו הכפר, ושניים מהם אפילו דומים לצמד רעים המהולל שהיו במשך שנים הדתיים הלאומיים היחידים בטלוויזיה.

היה גם את הנסיון הכנה שלהם לקמבק שהיה כל כך חיוור ותמים  ונגע לי ללב , ובניגוד אליו את הפטריאכליות האכזרית במשפחת הכל עובר שהביאה את הגברים  להשאר איתנו כל השנים ולהחליף את  שלומית אהרון האגדית כאילו הייתה גרביון שמצאו בו רכבת (עד שחזרה אלינו, תודה לאל). כל כך הרבה סתירות מכילים בתוכם הכל עובר חביבי.

מדהימה במיוחד העובדה שהאופנה של הכל עובר חביבי, ובעיקר הכתפיות הידועות לשמצה של שלומית אהרון מצאו את עצמם בחזרה. אני רוצה לקחת את ההזדמנות ולהזהיר שאם לא נעצור עכשיו עוד נחשוב שמה שאהרון לובשת בסרט למטה הוא יפה.

4 תגובות

מתויק תחת כללי

4 תגובות ל-“אם נמשיך עם אופנת הכתפיות נגיע לכאן

  1. עזוב אותך ממה שהיא לובשת! באמת זוועתי העניין. מה, האופנה הזאת חוזרת? מה 'כפת לי, ממילא אני מסתכלת רק על בנים…
    היא נהדרת, שלומית אהרון!
    ראיתי תוכנית שמספרת משהו על חייה, והאמת היא שלא ראיתי את כל התוכנית, והדברים קשורים לחיי אמא שלה בשואה. כך גם התברר לי ששמו הפרטי של אביה הוא אהרון, והיא אימצה את השם כשם משפחה שלה, לאחר שהוא נפטר לה, כך באמצע חייה, או בראשיתם. נכון שהיא כבר לא אותה צעירה יפה ומיוחדת בין היפות, כמו שהיא כאן בסרט. אבל היא מיוחדת בין המיוחדות, אז ועכשיו. יש משהו במבט שלה, לא זוהר כזה, לא בוהק. והקול! והסגנון!
    ספר לי פעם מה לאבא שלך ולחבורה הזאת, או לצמד רֵעים?
    שטויות הכתפיות והבל הבלים כריות הכתפיים, ובוז לזוהר הבוהק!

  2. amitgoldenberg

    ואו כרמלה, איזו תגובה. יום אחד עוד אספר על צמד רעים אל דאגה

  3. מה שעצוב זה, שמבין הארבעה, שלומית אהרון היא זו שלבושה הכי יפה (וגם הכי מקסימה, כן, אפילו יותר מהפרדי מרקורי ההוא). אגב, אני חושבת שלכנפיים האלה קוראים כותפות ולא כתפיות.

    • amitgoldenberg

      את חושבת? כותפות, איזה בושה וחרפה, פאק במחקר. אני דורש לראות הוכחה לעניין

כתיבת תגובה

