ארגון סיור ימני בחברון, טייק 1

הדיאלוג הבא לקוח משיחת פייסבוק שנערכה לפני זמן קצר בנסיון לארגן סיור של עמותה ימנית בחברון. לשני המדיינים שלום.

  • Amit Goldenberg

    57 minutes ago

    Amit Goldenberg

    הי מה הולך. אני מחפש עמותה ימנית שעושה סיורים בשטחים. אני חלק מקבוצה שרוצה לעשות משהו כזה. האם יש לך מושג למי אפשר לפנות?

  • 55 minutes ago

    בשביל מה? שתוכל למשוך למתנחלות בשערות בעצמך? אני שואלת באמת.

  • Amit Goldenberg

    39 minutes ago

    Amit Goldenberg

    אני חלק מקבוצה של חוקרים בפסיכולוגיה חברתית שרוצה לעשות סיור בשטחים. מכיוון שכל הנוכחים היו כבר בסיורי שמאל חשבנו שיהיה נכון לשמוע את הצד השני. אני אישית אמשוך בשיערותיהן של כל מי שלא מכסה את ראשה, כדי שתלמדנה צניעות מה היא.

  • 39 minutes ago

    אף פעם לא ביקרת בכפר יהודי? יש מישהו שמארגן. בשביל מה הסיור הזה? אם הכוונה היא לסייר ואז לכתוב דברי נאצה על היהודים אין לי עניין לעזור בזה. תהיה ישר ואמיתי. אם אתה בא כדי להזיק אז אל תבקש ממני עזרה. באמת. אם אתה בכנות רוצה לבקר, זה סיפור אחר. אבל תהיה כנה

  • Amit Goldenberg

    36 minutes ago

    Amit Goldenberg

  • מעולם לא הייתי איתך לא ישר.אני חלק מקבוצה של חוקרים שרוצה לעשות סיור בהתנחלות שיובל על ידי מתנחלים. האם יש סיכוי שאכתוב אחר כך על העניין בבלוג שלי, יש סיכוי אבל לא לשם כך הסיור הזה נועד. ואני לא רואה איך זה מזיק שאני או את כותבים את דעתנו.
  • 35 minutes ago

    אבל מה מטרת הקבוצה הזו? איך זה מזיק? שחורי מדים מגיעים באישון ליל ומנקים את יוש מיהודים למען צמד רוצחים. זה איך. אחי שוכב מתחת לאדמה. זה מה.

  • Amit Goldenberg

    31 minutes ago

    Amit Goldenberg

    אין קשר ואין לי כוח להכנס לזה. עזבי.

  • 27 minutes ago

    אין קשר? אין קשר בין הפוגרומים במתנחלים ובין מה שכותבים עליהם? אה. נכון. אין קשר.

  • Amit Goldenberg

    24 minutes ago

    Amit Goldenberg

    די , בחייאת את סתם מנסה לריב איתי. בסך הכל ביקשתי ממך עזרה. תני לבן אדם שיארגן את הסיור להחליט אם הוא רוצה או לא, שום דבר לא יוסתר מעיניו. אם את מחליטה שאת רוצה להיות שומרת הראש של אני לא יודע מה אז שיבושם לך.

  • 24 minutes ago

    תן לי להחליט למה בא לי לעזור ולמה לא. לא אתן יד לאונס במתנחלים

  • Amit Goldenberg

    22 minutes ago

    Amit Goldenberg

    לא צריך. בלי קשר למה נכון ומה לא נכון, ברמה האישית את עושה לעצמך נזק. בן אדם לא יכול כל היום לשחור ריבים ולהתעסק במוות ובעוולות ולהמשיך להבעיר את האש הפנימית הזאת רק כדי להסיח את דעתו מכך שיש חיים. אני לא רוצה לקחת בזה חלק.

  • 21 minutes ago

    לך לעזזאל מנוול. שולח שחורי מדים באנשים- מגבה את זה בדבריך ואז מטיף מוסר. מי אתה שתטיף לי ? גזען עלוב שרוצה לנקות את יוש מיהודים כדי לתת אותה לרוצחים. אתה מייצר את הרצח הזה ואת הזוועה הזו. תן לנו לחיות בשקט. תעזבו אותנו כבר אתה ושחורי המדים האנסים שלך. רשע. תפסיק לתדלק רוצחים ולנקות שטחים מיהודים ואז אני לא אצטרך לכתוב על זה. נוול אנס.

  • Amit Goldenberg

    19 minutes ago

    Amit Goldenberg

    לא מטיף לך שום דבר. עזבי אותך מהפוליטיקה שניה. ביני לבינך , בני אדם.  כל דיון הכי קטן מוציא ממך את התחתית של הבאר. תראי באיזו שפה את משתמשת, על מה?

  • 18 minutes ago

    אני שלחתי הבוקר את הפוגרומיסטים למצפה יריחו? ולפני יומיים למצפה אביחי? אני לא משתמשת בשום שפה. אני מתארת את המעשים – שאתה מגבה. וזהו רצח. אבו מאזן רוצח ואני אומרת מה שהוא בניגוד אליך שאתה משקר. אני לא אונסת ולא מגרשת- אני משקיפה ומתארת את מה שאתה מגבה וזהו- רצח, שותפות ברצח וניקוי גזעני של יוש מיהודים.

  • Amit Goldenberg

    17 minutes ago

    Amit Goldenberg

    אני מאחל לך רק טוב יקירתי. אני לא רואה איך הדיון הזה מועיל לשנינו.

  • 17 minutes ago

    המילים לא נעימות נכון? גם לי לא! והמעשים שלכם- עוד יותר לא נעימים. תפסיקו את האונס- ואני לא אצטרך יותר לתאר אונס. התחתית- כולה שלך ביב שופכין של גזענות ושותפות עם הרוצחים חלאד ומאזן.

  • Amit Goldenberg

    16 minutes ago

    Amit Goldenberg

    המילים לא מזיזות לי את הביצה השמאלית. או במקרה שלי השמאלנית.

  • 15 minutes ago

    בדיוק- אתה גם אנס גם גזען וגם- אנטיפאט. אני לעומת זאת- אכפת לי מהאישה ההרה שעומדת לה לבדה מול ההרים הריקים אחרי שקלגסונך כסחו אותה באישון לילה כדי בהמשך לתת את ביתה לרוצחים. הבנת? חסר אנושיות גזען אנטיפט משלב ידיים עם רוצחים ואונס את אחיו

  • Amit Goldenberg

    13 minutes ago

    Amit Goldenberg

    תודה יקירתי. נדבר בהמשך.

  • 12 minutes ago

    אם תרצה אני אסע איתך באופן פרטי לחברים שלי ב777. באוטו שלך!

  • Amit Goldenberg

    11 minutes ago

    Amit Goldenberg

    אני מנסה לארגן סיור לקבוצה. אני ואת לבד זה קצת מפחיד. שלא תעשי לי קמיקזה.

  • 11 minutes ago

    לא יודעת מה זה קמיקזה.

  • Amit Goldenberg

    10 minutes ago

    Amit Goldenberg

    הטייסים היפנים שנכנסו עם המטוסים שלהם בנושאות מטוסים אמריקאים והתאבדו.

  • 8 minutes ago

    בשביל מה שאני אמות? אני אוהבת את החיים. בשביל מה לעשות לך משהו? בסך הכל נעצור את האוטו בפאתי רמאאלה ואתה תצא לסיור רגלי בעיר של אהובך. אני- אתעד. ולא אגיד לינצ' חלילה. ולא רוצחים. ולא אונס. אני אגיד- הוא לא אהב את המילים האלה. זו הייתה בסך הכל- שובעת דם! ברית אהבה בדם! זה הכל.

  • Amit Goldenberg

    4 minutes ago

    Amit Goldenberg

  • כשאקנה אוטו אני אזכור ליצור איתך קשר. תודה ויום טוב
  • 4 minutes ago
    • 🙂

4 תגובות

מתויק תחת כללי

4 תגובות ל-“ארגון סיור ימני בחברון, טייק 1

  1. finkelbert

    איזה חמודה!
    כשירות לקוראים, אספתי כאן את רשימת הדברים שמאפיינים אותך, עמית, לפי סדר כרונולוגי (תיתכן חפיפה סמנטית בין חלק מהתיאורים, אבל עדיין, לכל אחד הגוון הייחודי שלו):

    צבוע, מנאץ, קושר קשר לרצח יהודים, משתף פעולה עם אנסים, מנוול, משסה בריונים באנשים, גזען עלוב, שונא יהודים, משתף פעולה עם רוצחים, מתדלק רציחות, מטרנספר יהודים, יצרן של רצח וזוועה, רשע, נוול, אנס, מגבה רצח וטיהור אתני, מתפלש בביב שופכין של גזענות ושותפות לרצח, אנטיפאט, חסר אנושיות…

    זה פשוט אתה!!!

    בעקרון, מה שדי מדהים זה שבשום שלב היא לא עלתה על זה שאתה — במילים פשוטות ובהירות, בלי כל ההתקשקשות הזאת — נאצי!!! זה הכל. לא צריך ללכת סחור סחור.
    (מצד שני, אולי היא מתכוננת לחוק החדש, מה שמעיד על תחכום מצידה).

  2. amitgoldenberg

    תודה לך פצוק. לך, לעומת זאת, חסר התחכום והנה נפלת במלכודת וקראת לי נאצי. התביעה בדואר.

  3. rotem goldenberg

    מדהים פלוס פלוס

להשאיר תגובה

